ფლორანიუსის სურნელი სოფოს გულსამყაროში

08 November 2011

გადარეულლი მე ♥


მე ? მე ერთი ჩვეულებრივი გოგო ვარ . . .  ვისთვის ჩვეულებრივი ვისთვის არაჩვეულებრივი. გოგონა რომელიც ამ ბლოგის "პრინცესაა"  დაიბადა 1997 წლის 25 ნოემბერს თუ გამოთვლა გეზარებათ გეტყვით რომამჟამად გახლავართ 13 წლის. გოგონა რომელიც არაფრით გამორჩეული ქალაქის პატარა ნაწილია. გოგონა დიდი გულით სადაც უამრავი ცოცხალი არსება დაძრწის. ვთვლი რომ საკმაოდ თვილი ბავშვია მაგრამ ალბათ თქვენ უკეთესად იცით. ასე ვთქვათ ეს ადამიანი ჯანმრთელი ავადმყოფია . . იგი დაავადებუილა სურათების მოჭარბებული გადაღებით , All Star - ის კეტებით, ხოლო მუსიკალური გემოვნება აქვს ძალიან მაღალი. გამოჯანმრთელებისთვის აუცილებელია ნაყინი დღეში სამჯერ, მოდელების ხატვა ძილის წინ და ბლოგზე უგზო უკვლოდ ხეტიალი მთელი დღე, ნუ ერთი კვირა მაინც. ეს ჩვენი ეგრედ წოდებული ჯანმრთელი ავადმყოფი უკვე დაიღალა წერით, ნუ არ დაღლილა მაგრამ მისი მუზების ზღვაში მოქცევა დაიწყო ამითომაც ზღვაში შესვლა შეუძლებელია. ახალი პოსტი ბლოგზე დამთავრებულია ან გასულია მუზების ზღვაში საჭღუმპალაოდ . . . უი ხო და რაც მთავარია მისი სახელია სოფო , სოფიკო , სოPhie , Sophone  და ა.შ 

 < -- აუციილებლაად ჩამოგაკითხაავ პარიზში ჩეემოოვ ( ჰუუგ ) 
 <  -- ასეთი მიინდა : ხხ ( თან ძალიან )) 

ჩემი ცხოვრება იწყება და მთავრდება ამით  --->
 < -- ასეეთი კააბა როოგოორ ვეერ უნდაა ვიშოოვვოო : დდ 
 დადგებაა დრროო და ჩეემი გახდეებბიიი ( აუცილებლად !! ) 

 < --- ამ ფოტოზე ვგიჟდებიიიი  

4 comments: