ფლორანიუსის სურნელი სოფოს გულსამყაროში

12 November 2011

ვადაგასული მუზის ბოდვები //

შენ თუ ამ პოსტს კითხულობ ესეიგი დიდი ხნის ტვინის ჭყლეტვამ შედეგი გამოიღო და მოვიდა სანატრელი მუზა. შენ თუ ამას კითხულობ ლოგიკურად რომ ვიმსჯელოთ ზიხარ კომპიუტერთან , ხარ შემოთრეულბრძანებული ჩემ ( ს ) ბლოგზე , და ფიქრობ რა ნაბოდვარი რაღაც წერია ამას უნდა ჰქონდეს ბლოგი და მე არაო ? მაგრამ შეიძლება შენ ბლოგი გაქ და იმას ფიქრობ ასეთი რაღაც მე რატო არ მომაფიქრდაო. ნუ რასააც არ უნდა ფიქრობდე ეგ უკვე შენი საქმეა .
 მინდა გითხრა რომ რაც წაიკითხე იმის მერე თუ გგონია გავგიჟდი გეტყვი რომ არ გავგიჟებულვარ მაგრამ ხომ შეიძლება გავგიჟდე ? ( მართალია არ ვიცი რომელი ხარ მაგრაამ მაინც ვიტყვი ,, შენ ხელში კიდე კარგად ვარ ,, )
  ანუ კითხულობ რაღაცას და ვერ გაგიგია რა არის ეს ? რა აზრია ჩადებული ?  ან საერთოდ რამ შემოგიყვანა ამ ბლოგზე ? ტყუილად დროის კარგვაა ?
 - მე რა ვალდებული ვარ მაგ შკითხვებზე გიპასუხო ? : დდ დაფიქრდი და თვითონ მიხვდები თუ ვერ მიხვდები
< -- გვერძე ჩემი ,, ფ ბ ,, ა მიწეპებული და მომწერე თუ რამეა . . .  < 3
ეს ბლოგი იმისთვის შიქმნა ( შევქმენი ) რომ შენი ცხოვრების რამოდენიმე წამი გაგეტარებინა ჩემ ( ს ) ბლოგზე ხეტიალით . .  ანუ გამოდის რომ ყველაფერს შენთვის ვაკეთებ . . . შენთვის რა ? მკითხველისთვის მაგრამ შენ ხო ხარ მკითველი ამ წუთას ანუ ეს პოსტი შენთვისაა დაწერილი . ანუ ხედაავ ? შენთვის რამდენ რამე ვაკეთებ შენ კიდე არ მიფასებ : (( თუ შენთვის ამდენ რამეს ვაკეთებ ესეიგი მიყვარხარ ნუ თუუ გიცნობ მაგ შემთხვევაში : დდ მაგრაამ თუ გინდა ისეეც მეყვარები არაა პრობლემა < 3 სხვას ვეღარაფერს ვწერ ( ვბოდავ )  მოკვდა ჩემი მუზა და რო გაცოცხლდება ( გავაცოცხლებ მე ხო გმირი ვარ ( მმ ) ) მერე დაგელაპარაკები კიდევ კომპი - კომპის ეკრანიდან. ოღონდ ეს ჩვენი დღევანდელი საუბარი საიდუმლო იყოს კაი ? ! ჩუუუ !














No comments:

Post a Comment